Tuesday, January 4, 2011

Tell me that you love me

Hye readers.. i'm so in love with someone..hate this feeling.. buat tak senang duduk.. rindu lah..sayang lah.. layan lagu jiwang bagai..macam-macam..huhuhu.. Belom declare ape-ape lagi... i'm affraid of commitment. seriously !! >.<'

amboi amoyy..dulu bukan main lagi cakap people in love ni wasting their time je yea?? hang penah cakap ta yah cintan cinton.. muda lagi, enjoy dulu..pe barang becinta la.. scandal bnyak la best! sekarang hang pulak yang angau..rasekan yea wahai sang anis !! aku da ckap ni feeling punye business kau ta bole nak halang punye.. - 'S' bkn nme sbenar.. ;D

  Kalau ade cerita-cerita hOt anis info yea.. heheh...to be continued... *_*


Hold me close forever,
I'll be there....
I'll be there for you
I will always love you, I will always stay true
There's no one who loves you like I do
This I promise...
I will never leave you, I will stay here with you
Through the good and bad I will stand true
Hold me closer...
Our love is forever, holding us together.. <33 !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...