Tuesday, April 16, 2013

Tak boleh tidur

Hye tiba-tiba muncul balik kat blog ni. Blog kanak-kanak ni :) aku tak boleh tidur. Tunggu pakwe hensem tak call2 pun. Banyak fikir. Salah satu punca tak boleh tidur ni mesti pasal kopi o ais rm1.40 depan college aku. Tah. Betul ke kopi buat tak boleh tidur?  Mind set aku dr dulu cmtu so here I am.. aku busy gila study ni. Busy bercinta juga. Aku boleh cakap percintaan aku ni indah juga. Aku syukur kenal dia. Hopefully apa yg kita plan termakbul. Ahh ke laut!  Sayang dia.. :) dalam aku dok busy2 ni aku sedar dan belajar something. Walaupun aku ni tak pandai sgt dan lambat pickup dlm study, life aku pun sederhana je. Tak mewah sangat dan tak terlalu susah, aku sedar yg tuhan anugerahkan aku sesuatu yg sangat aku banggakan. Bukan paras rupa atau harta tapi... aku sorang je tahu :) alhamdulillah syukur. Aku bangga dgn kelebihan aku ini. Aku tahu bukan semua orang ada dan praktikkannya ;) ya Allah syukur.. terima kasih kerana membuka mata ku ini. Guys peduli apa org lebih dr kita. Kita pun ada kelebihan tp takes time nak sedar. Pelan2 kayuh guys.. bye :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...